Όροι Εγγύησης

Όροι εγγύησης προϊόντων

Για όλα τα επώνυμα προϊόντα, ο κατασκευαστής αναλαμβάνει μέσω της αντιπροσωπείας του την εγγύηση του προϊόντος σας.
Μπορείτε να απευθυνθείτε κατευθείαν στην αντιπροσωπεία ή να μας στείλετε το ελαττωματικό προϊόν και να το προωθήσουμε στην αντιπροσωπεία για την επισκευή του.

Ελαττωματικά προϊόντα ως αποτέλεσμα λάθος χειρισμών του χρήστη


Δεν μπορούμε να εγκρίνουμε την αντικατάσταση ή την επιστροφή χρημάτων για προϊόντα που έχουν υποστεί βλάβη λόγω κακής χρήσης. Σε αυτή τη περίπτωση σας επιστρέφουμε το προϊόν.
Εάν θέλετε μπορούμε να αναλάβουμε την επισκευή του προϊόντος με κόστος που επιβαρύνει τον αγοραστή κατόπιν συνεννόησης.
Το προϊόν φυλάσσεται στην αποθήκη του Fthinoulis Market για χρονικό διάστημα μέχρι 30 μέρες, μετά δε το πέρας των 30 ημερών διατίθεται στην αγορά.

Ελαττωματικά προϊόντα που κατά τον έλεγχο στο Service δείχνουν να λειτουργούν

Οι συνεργάτες μας στο τμήμα Service θα επικοινωνήσουν μαζί σας τηλεφωνικώς ή με e-mail, για να σας ζητήσουν περισσότερες πληροφορίες, ώστε να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Σε περίπτωση που δεν μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, θα φυλάξουμε το προϊόν για ένα χρονικό διάστημα το πολύ 30 ημερών και στη συνέχεια θα το διαθέσουμε στην αγορά.
Προσοχή: Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, σύγκρουση, κ.λ.π.), επιβαρύνεστε με έξοδα. Εάν το προϊόν βρεθεί σε καλή κατάσταση και λειτουργεί κανονικά, θα σας το επιστρέψουμε και επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής.

Απώλεια δεμάτων αποστολής

Σε περίπτωση που δεν λάβετε τα προϊόντα εντός του χρόνου παράδοσης που καθορίζεται από την αρμόδια υπηρεσία ,παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με το τμήμα πωλήσεων μας.
Θα ενημερωθείτε για το χρόνο αποστολής του προϊόντος και εάν εκκρεμεί η παράδοσή του, θα φροντίσουμε να εξακριβώσουμε που βρίσκεται το δέμα.
Εάν έχουν περάσει 7 μέρες από την αποστολή του δέματος και δεν το έχετε λάβει ακόμη, θα σας το αντικαταστήσουμε και θα δώσουμε εντολή να σας αποσταλεί χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.

* Η εγγύηση δεν καλύπτει τον φορτιστή τα ακουστικά καθώς και την μπαταρία της συσκευής.
** Η εγγύηση δεν καλύπτει τα έξοδα αποστολής και μεταφοράς για επισκευή ή/και αντικατάσταση του προϊόντος από και προς την εταιρεία μας.
*** Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει σε περίπτωση που:
        α. Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
        β. Η βλάβη προκλήθηκε από βρέξιμο, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.
        γ. Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή, μετατροπή ή καθαρισμό της συσκευής σε μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα της περιοχής.
        δ. Έχουν αλλοιωθεί πληροφορίες όπως : η ημερομηνία αγοράς, το όνομα και το είδος του προϊόντος ή το παραστατικό απόδειξης της αγοράς. Η κάρτα εγγύησης δεν είναι μεταβιβάσιμη.
        ε. Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας πρόσθετων ατυχημάτων όπως ανωτέρα βία, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας από τον αγοραστή. (Αρχική φόρτιση 5-6 ώρες).
       στ. Παρακαλούμε όπως φυλάξετε την κάρτα εγγύησης σε ασφαλές σημείο γιατί δεν θα σας χορηγηθεί νέα σε περίπτωση απώλειας.